reklama

Slová

Chcel by som ti ich opäť pár venovať. O peknom včerajšku, krajších zajtrajškoch, tvojom úsmeve či zvodnom pohľade, ktorý má dostáva do kolien.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O tom, aká si keď vstaneš alebo o tom, ako rád pri tebe zaspávam. Chcem nimi opísať, ako milujem momenty s tebou, že ma vieš často nakaziť svojou veselou náladou, presvetliť pochmúrne dni, vyfiltrovať problémy a chcem nimi vyjadriť ako obdivujem to, aká si. 

Rád by som ich poskladal do veršov tak, aby vytvorili peknú rozsiahlu a všetkovravnú báseň. Aby pohladili na duši, rozosmiali ťa alebo ti jednoducho spravili deň trošku krajším. Chcem vždy vybrať 
tie správne a usmerniť ich do viet, tak aby vystihli všetko čo cítim. Nie vždy je jednoduché použiť tie pravé v pravý čas no niekedy ich ani nie je treba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri myšlienke na teba ma však napadajú dve... Ľúbim ťa. 

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu