reklama

Vyvenči fantáziu

Ježibaba na metle s obrovským nosiskom (vietor sa s ňou teda nemaznal). Vedľa nej diviak, opodiaľ autobus a z hora sa na to všetko pozerá mierne zamračená paní v klobúku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

O chvíľu to už ale všetko bude inak. Striedajú sa tu zvieratá, osoby, stromy a mne sa chce len tak ležať v tráve a s prekvapením pozerať, čo sa na tom nekonečne obrovskom, modrom plátne ešte zjaví.

Zapájam svoju fantáziu, ak sa mierne potočím z chobotnice bude vodná fajka. Žralok! Žralok je veľmi častý. Trošku detinské, ja viem. No čo je zlé na tom, opäť sa na chvíľu na svet skúsiť pozrieť očami dieťaťa?

Chcel by som veriť tomu, že príroda tvaruje tie oblaky len pre mňa. Miestami mám chuť na niekoho zavolať a ukázať mu všetky tie tvary, zrejme by však usúdil, že som na drogách. Nie som! A tak o tom aspoň píšem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skúste sa niekedy len tak zahľadieť na oblaky a zistiť čo vám práve ukazujú, je to namotávka.

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu