reklama

Teplo domova

Vždy keď idem večer okolo, pozerám sa na neho z okna autobusu, sedí tam s piatimi igelitovými taškami, no na nákupe zrejme nebol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Snaží sa aspoň trocha si zohriať ruky teplým dychom a rýchlym trením, no vidieť na ňom, že mu je zima. Z jeho očí ide smútok, no pod tou dlhou sivou bradou a špinavou čapicou vidieť tvár milého chlapíka.

Ľudia čakajúci na autobus stoja 10 metrov od zástavky a ohŕňajú nosom. No dnes je to jeho územie, ako aj po iné večery, určite už tam má nesadené dlhé hodiny a očekované všetky večerné spoje. Neviem čo ho dostalo na ulicu a prečo si vybral práve túto zastávku, no nenecháva ma chladným a celú cestu domov ho neviem dostať z hlavy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď potom stlačím kľučku na dverách, oveľa viac si cením, že sa mám kam vrátiť, že mi nie je zima, že si môžem zohriať chutnú večeru a vychutnať si pohodlný spánok.

Šťastie sa v živote na tohto uja zrejme zamračilo, a možno že si za to môže z časti sám. No ja mu silno držím palce, aby sa mu podarilo odraziť z dna a niekedy v budúcnosti už aj on možno nastúpi do autobusu vracajúci sa z práce do tepla domova.

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu