reklama

Novoročné predsavzatia

Na úvod asi treba napísať, že nasledujúce riadky budú pôsobiť klišéovito, vety a frázy, ako i celkový obsah bude zľahčený, pretože ich píše momentálnym šťastím a láskou "zdrogovaný" človek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ďalší rok je pred nami a vlastne sa okrem číslice v kalendári nič nezmení, zdanlivo. Pre mňa (asi nebudem sám) je silvestrovská polnoc akousi hranicou, novým začiatkom, kedy môžem svoju lenivosť, zlozvyky a chyby hodiť za hlavu. Začať v niektorých veciach odznova a byť o niečo lepším človekom.

Príde mi, že predsavzatia v dnešnej dobe už nie sú tak IN a asi to bude tým, že málokto to s nimi vydrží myslieť vážne dlhšie ako týždeň. Ja som si však predsavzal si ich pár predsa vziať na um (spísať) a vlastne neviem, prečo s tým čakať až do roku 2014 a nezačať zo dňa na deň. No je to také symbolickejšie a aspoň si presne budem pamätať, že som lepším od 1.1 :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

U mnohých asi nechýbajú v zozname tie otrepané, no veľmi ťažké ako.. prestať fajčiť a piť, byť zodpovednejší v práci, schudnúť.. a tak ďalej. Myslím ale, že nemenej dôležité sú činy ako snažiť sa viac usmievať, byť milší, empatickejší, sofistikovanejší. Viac dávať okoliu a rodine najavo, že mi na nich záleží. Chcel by som byť ohľaduplnejší k našej planéte, začať poctivo triediť odpad. Sem tam zájsť do prírody a viac si vážiť maličkostí, ktoré nám život prináša. Nájsť v každej situácii niečo dobré a tešiť sa z každého dňa.

Snáď sa mi to aspoň z časti podarí.

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu