reklama

Maličkosti

Hoci sa hovorí, že sa z nich skladá celý život, už svojim názvom akoby chceli dať najavo, že nie sú priveľmi dôležité. Sem tam však vedia vylepšiť deň a vyčarovať úsmev na tvári.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako keď vás ráno zobudí psia packa na tvári. Pozriete von a vidíte čerstvo napadaný sneh, úplne ako z rozprávky. Zapnete Facebook a už od večera tam na vás čaká "lajk" od pre vás dôležitej osoby. Otvoríte chladničku a vidíte, že pri nákupe sa na vás nezabudlo. Zapnete rádio a práve vtedy hra vaša obľúbená pesnička.

Keď otvoríte sms a svieti v nej pusinkový smajlík. Teta predavačka bola veľmi ochotná a príjemne sme si pokecali. Pani v preplnenom autobuse ocenila, že som jej uvoľnil miesto a pochválila moje slušne vychovanie. Starý kamarát mi napísal, ako sa mám, bez toho aby odo mňa niečo potreboval. "Dobrý deň ujo, spravíte mi veľkú snehovú guľu prosím vás", oslovil ma malý chlapec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by sa nič z toho nestalo, asi by ma to nejako výrazne neovplyvnilo, no každá z týchto dôležitých (!) maličkosti vie prispieť k ešte lepšej nálade a širšiemu úsmevu.

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu