reklama

Milá hlava

Ahoj hlava. Píšem ti, lebo ma nejako ťažíš a potrebujem zo seba dostať vety, súvetia, slovné spojenia.Toto mi vlastne robíš celkom často. Nakopíš v sebe kopec, čo kopec, veľhoru myšlienok a ja sa potom potrebujem vyrozprávať a dostať to zo seba von.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Občas to ventilujem po častiach, občas ti to tam nechám a ty to hodíš do nejakej priehrady zabudnutých myšlienok, možno keby ju otvorím, nájdem tam nejaké super nápady.Vyhoď mi občas odtiaľ prosím niečo, na čo som už zabudol a mohlo by to byť super, sem tam by sa mi niečo také fakt hodilo.

Mohli by sme zaviesť niečo ako recykláciu mojich myšlienok. Čo ty na to? Tie hlúposti tam prosím niekde zahrab, na tie myslím často a asi ich je dosť, ja viem, prepáč mi. Starosti a strasti tam tiež niečím prikry, tie nepotrebujeme! Tie pekné spomienky prosím ale zálohuj, ešte by som si ich sem tam chcel premietať a vrátiť sa k ním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sem tam ťa opijem, vieš svoje však? Ty mi to ale na druhý deň aj tak všetko vrátiš a pripomenieš mi, nech už to nerobím velkou bolesťou. Ach ty jedna! Načo ti to vlastne píšem? Niekedy, za dlhší čas si to tu spolu otvoríme, pri fľaške dobrého vína a zasmejeme sa spolu, tak ako to len my vieme, tak schuti, dobre?

Ach vieš ty čo? Prečo som ťa viac netrápil, počas školských čias? Mohli sme byť spolu teraz niekde na Výške, ale teba to nebavilo hm, prečo? Tie príklady a poučky čo? Matematika ti nikdy nešla, ja viem, ale mohli sme viac trénovať, čo ty na to? Keby sa to tak dá vrátiť.

Mohla by si mi poradiť ako tento dopis ukončiť, tebe sa ale práve nechce čo? Vieš byť tiež pekne lenivá sem tam, naprav to prosím, snaž sa! Poslúchaj a opatruj sa, ja ti za to sľúbim, že ti napíšem častejšie a nebudem tam tie myšlienky, spomienky a nápady toľko kopiť. A odpíš mi! :)

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu