reklama

Chcem písať o...

Slnku, ktorého lúče sa nás príjemne dotýkajú a dokáže presvietiť pochmúrnu náladu. O daždi, ktorý je tak potrebný pre život a celej tej atmosfére, keď na vás dopadajú kvapky a vám je aj tak úplne fajn.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Moderných techonógiach, bez ktorých už si nejde ani predstaviť život či o samote a prírode, ktorá vie byť v každom ročnom období tak čarovná. O čase strávenom v práci, keď vás popadne pocit zadosťučinenia a viete, že to, čo ste vykonali malo zmysel alebo proste len o chvíľke voľna a absolútnom relaxe, fyzickom i psychickom. Chcem sa vracať do minulosti a zaspomínať si na tu hromadu výborných príhôd a zážitkov a chcem sa zamýšľať nad budúcnosťou a tipovať, čo mi asi prinesie. O tom, ako som skvelo využil čas s kamarátmi a tiež o tom, ako som bol sám so svojimi myšlienkami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem svojimi slovami niekomu zdvihnúť náladu, prípadne ho donútiť sa na sekundu zamyslieť, alebo si len tak zhromažďovať svoje texty na internete. O to vlastne nejde, keď píšem, rozmýšľam, ponáram sa do toho textu a samého ma to myslím obohacuje. Možno to nie je štylisticky dokonalé, dalo by sa to napísať a poňať lepšie a možno sa mi to niekedy podarí. No dnes som len chcel napísať o písaní. 

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu