reklama

Poď von

Práca počká, Facebook nikdy nespí, ten ti nikam neujde. Či je niečo fakt zmysluplné a hodnotné v televízii? To by ma teda úprimne prekvapilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja viem, pokecať môžme aj takto, cez písmenka. Má to svoje výhody, aspoň máme viac času premyslieť si odpoveď, no ver mi, to nie je ono. 

Boli to pekné časy, keď ma namiesto správy na Facebooku potešil zvonček, lebo som vedel, že pre mňa prišli chalani. Keď sme sa viac bezcieľne túlali po uliciach, ako teraz po internete. Čas išiel tak nejak pomalšie.

Niektorí ľudia mi boli vzácnejší, keď som sa na ich profilovú fotku nepozeral každý deň, ale raz za čas sme sa stretli a pokecali. Bolo to iné, malo to svoje čaro.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja viem, asi by som nemenil a ťažko sa by sa mi toho všetkého teraz vzdávalo. To ani nechcem, len si nájdi chvíľku, dnes buď proste offline a poď von. Bude sranda! :) 

Matej Gažo

Matej Gažo

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem vety. Nie preto, že by som na to bol nejak extra nadaný, ale baví ma to. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu